tag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post1746980840806121114..comments2024-03-26T23:30:18.934+01:00Comments on NADIVADLO: Šotkovský: Není Arnošt jako FilipJakub Škorpilhttp://www.blogger.com/profile/05753107892033252841noreply@blogger.comBlogger45125tag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-56362256605433803632012-12-12T11:01:52.384+01:002012-12-12T11:01:52.384+01:00vážení, pravdu měl Vladimír Hulec, když poznamenal...vážení, pravdu měl Vladimír Hulec, když poznamenal, že tato diskuse patří primárně na iDN. Pokračujte v ní tedy laskavě tam. Důvodem pro uzavření diskuse jsou i množící se osobní útoky a postupné odchýlení se od tématu.<br />(k uzavření diskuse jsem si vyžádal souhlas autora úvodního příspěvku)<br />pan domácínoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-69978048347866852062012-12-12T09:33:13.017+01:002012-12-12T09:33:13.017+01:00Mrzí mne, že jste si předchozí komentář vztáhl jen...Mrzí mne, že jste si předchozí komentář vztáhl jen na sebe. Zmínka o slušnosti mířila v tomto okamžiku především k Liborovi. <br />Jakub Škorpilnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-47359366217324843442012-12-12T09:19:49.048+01:002012-12-12T09:19:49.048+01:00Lituji, Jakube, ale z Nadivadla jsem dostal tuto v...Lituji, Jakube, ale z Nadivadla jsem dostal tuto výzvu: "... snažte se své komentáře k příspěvkům udržovat v rozumné míře a to jak co do jejich počtu..., tak co do délky komentářů. Dlouhé komentáře čtenáře zdržují, jsou pro plynutí diskuse paralyzující a ostatní diskutující spíše odrazují. Za samozřejmé rovněž považujeme, že se všichni diskutující striktně drží tématu; například odklon diskuse o „Filipovi“ směrem k diskusi o iDN a generačních sporech považujeme za krajně nešťastnou."<br /> Z toho jsem přirozeně usoudil, že Nadivadlo tak úplně "veřejným domem" není, že, na rozdíl od iDN, jsou zde diskuse poněkud moderované či jak to nazvat.<br /> Navíc si všichni čtenáři Nadivadla mohou ověřit, že jsem to rozhodně nebyl já, kdo způsobil "odklon diskuse o ´Filipovi´ směrem k diskusi o iDN a generačních sporech". Já přece tehdy u toho nebyl, vůbec jsem ani nevěděl, že nějaké iDN existují a o odchodu kolegy Mikulky ve zlém z DN jsem se dozvěděl až letos.<br /> To ovšem neznamená, že když už to na těchto stránkách zascěvecení a snad i účastníci otevřeli, že nemám právo se k tomu i já, v obecné rovině, vyslovit. Opravdu si nemyslím, že je dobré pěstovat v naší malé teatrologické obci nějakou rivalitu či generační přehrady. Nikdy jsem to nedělal a dělat nebudu, mám přátelské vztahy jak s některými příslušníky generace předchozí (např. Z. Hořínek) tak i z té po mé následující (Jungmannová, Miholová, Dolenská, Leška).<br />A naopak: s řadou teatrologů a kritiků, svých vrstevníků, jsem ve sporu prakticky permanentně již desítky let (např. B. Nekolný, J. P. Kříž). <br />Ale opět: není v tom špetka osobní averze, máme prostě jenom odlišné názory na divadlo.Petr Pavlovskýnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-32462270206285366632012-12-12T08:44:31.714+01:002012-12-12T08:44:31.714+01:00Libor Vodička je zde stejným hostem jako vy pane d...Libor Vodička je zde stejným hostem jako vy pane doktore. Osobně bych samozřejmě radši, kdyby se lidé v domě který jsem pomáhal vystavět chovali slušněji a ohleduplněji a ctili i řadu jiných pravidel a zvyklostí. Ale jednou už je ten dům veřejný, tak co nadělám, že. A vyhazovače (zatím) nemáme.<br />Jakub Škorpilnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-26453723735852469272012-12-12T07:54:14.970+01:002012-12-12T07:54:14.970+01:00"Nemám nejmenších chutí polemizovat s lidmi, ..."Nemám nejmenších chutí polemizovat s lidmi, jejichž duševní zdraví má svou diagnózu, o čemž je všeobecně známo."<br />Mám dojem, že v té větě cosi chybí. O čemž je všeobecně známo co?<br /><br />Mimochodem: argumentace subjektem, navíc pomocí psychiatrického oznámkování vysloveného divadelníkem, nepadá tím úroveň Nadivadla příliš nízko? Petr Pavlovskýnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-8395238445612098872012-12-12T02:56:44.014+01:002012-12-12T02:56:44.014+01:00Pane Vodičko,
téma diskuse je již zcela jinde. Jel...Pane Vodičko,<br />téma diskuse je již zcela jinde. Jelikož jste ale Dn, resp. i-DN osočil, že se nevěnují tématům financování regionálních divadel, tu jsou odkazy na texty v i-DN z poslední doby, které se touto problematikou zabývají:<br />http://www.divadelni-noviny.cz/radsi-spadnout-z-vrcholu<br />http://www.divadelni-noviny.cz/na-pozadovanou-30-sobestacnost-nedosahneme<br />http://www.divadelni-noviny.cz/pomozte-svemu-divadlu<br />http://www.divadelni-noviny.cz/divadelnici-jsou-stale-v-pohotovosti<br />http://www.divadelni-noviny.cz/zvazujeme-neprijemnou-moznost-navyseni-vstupneho<br />http://www.divadelni-noviny.cz/zive-umeni-neni-jen-narodni-divadlo<br />Vedle toho se tomuto tématu věnujeme i v tištěných DN.Vladimir Hulecnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-37244776920595326332012-12-11T19:32:17.792+01:002012-12-11T19:32:17.792+01:00Co mě mate, je dost značný rozpor mezi dvěma jedin...Co mě mate, je dost značný rozpor mezi dvěma jedinci, kteří jsou evidentně dobře obeznámeni s touto kausou<br /><br />Pan Vodinčka píše (Je důležité mít.. peníze. I-DN, 14.11.2012).:<br /><br />"Pavel Dominik za svůj překlad, který je zcela srovnatelný s jeho jinými překlady, tj. je vynikající, zcela současný jazykem i stylem, od divadla dostal naprosto standardní honorář, který se věru nepohybuje – jak je ostatně v naší zemi v tomto oboru zvykem – v závratných výšinách. Snad trošku zklidní Vaše čecháčkovství, které z toho titulku očividně leze jako sláma z bot, ujišťuji Vás, že z toho honoráře nikterak nezbohatne. Ani nikdo jiný."<br /><br />Na druhé straně pan Korycanský píše (výše v tomto blogu):<br /><br />"Panu Novákovi jde opravdu jen o prachy, nedělejte si iluze. Filip se hraje - statisticky - nejméně jednou za sezonu, těch 5% tantiém je zaručeno. V takovém oblastním divadle, jako je např. Slovácké divadlo je 25-30 repríz každé inscenace zaručeno. Návštěvnost mají kolem 92%, tři až šest desítek tisíc na tantiémách to dá. Mít je či nemít, o to tu jde..."Trenskynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-68506270150919160882012-12-11T16:53:22.477+01:002012-12-11T16:53:22.477+01:00Ale, milý pane Hulče,
reaguji v této chvíli výhrad...Ale, milý pane Hulče,<br />reaguji v této chvíli výhradně na zdejší diskusi a na argumenty zde zveřejněné. A věru vůbec nevím, proč bych měl psát jen na DN, kam jsem se ostatně od té doby ani nepodíval... Reagoval jsem zde až poté, co jsem se dočetl očividně zavádějící a nepravdivou skutečnost, která vyznívá tak, že SD je komusi za cosi dlužna... Poněvadž není a věřím, že ani nebude, opravil jsem tento údaj, mohu dát k náhledu i smlouvu, pochopitelně se začerněnými údaji. Zopakoval jsem, že PŘEKLADATELEM Wildova Filipa, kterého uvádíme v SD je Pavel Dominik, nikoli dědic po J. Z. Novákovi.<br />A skutečně mne mrzí, že zatímco této kauze redakce DN věnuje pozornost, faktu existenčního ohrožení Slováckého divadla (a řady dalších) po novém určení daní nevěnovala ani řádek... Ale třeba se mýlím a redakce nyní pilně pracuje na analýze tohoto závažného problému, který je nutné řešit celorepublikově. Dříve, než se prohloubí komercionalizace kultury, anebo některá divadla zaniknou. SD to skutečně hrozí. Bez přehánění. Zdravím Vás srdečně.Vodicka Libornoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-20755361266040599642012-12-11T16:10:01.695+01:002012-12-11T16:10:01.695+01:00Pane Vodičko,
přenášíte diskusi z i-DN na jiné méd...Pane Vodičko,<br />přenášíte diskusi z i-DN na jiné médium, což ostatně už udělal pan Šotkovský, čímž se dostáváte (spolu se čtenáři) do zvláštní rozeklanosti. Reagujete na něco, co zde nebylo publikováno, a současně pokračujete v něčem, o čem je řeč je zde. Na to ostatně upozorňoval již Petr Pavlovský.<br />Zareaguji tedy jen na Vaše výhrady vůči redakci DN. Ta se ani v jednom ze svých redakčních textů nepřiklání k nějakému řešení daného sporu (např. negativní kritiku nějaké inscenace publikovanou v DN snad také nebudete spojovat "názorem redakce"). Jen na svých stránkách dala prostor pro otevření dané problematiky, neb nám přijde i pro budoucnost (a divadelníky) dobré, se jí zabývat, vyříkat si argumenty a nalézt řešení (jehož definitivu takjaktak určí pravděpodobně až soud).<br />Na jedné straně sporu stojí Petr Pavlovský, který zastává ultrakonzervativní postoj o "nezcizitelnosti" autorských práv i za cenu nemožnosti využít pro nový český překlad jména Filip, které poprvé v překladu dané Wildovy komedie použil (objevil?) Z. A. Novák. Na druhé straně byly v diskusích na i-Dn publikovány argumenty proti tomuto názoru. Nejvýrazněji asi v dialogu Petra Pavlovského s Rudo Leškem (viz <br />http://www.divadelni-noviny.cz/time-out-petra-pavlovskeho-no-49 ). To je vše, co v DN a na i-DN zaznělo. (A bylo víc diskutujících podporujících tento postoj.)<br /><br />Mohu-li přidat svůj postoj, tedy ona diskuse mne z původně pro "nezcizitelnost" nakloněného přesvědčila o tom, že správné (a zdravé) řešení je podpora "živého" divadla, tedy možnost využít jména Filip k vlastnímu (soudobému) překladu. Je to v souladu s překladatelskou tradicí (viz překlady názvů děl Shakespeara) a jen tak se myslím "nezadrhne" inscenační vývoj této komedie (a obecně překladů) u nás kdesi v soudním dněprostroji.<br />Je-li to možné, přenesme tuto problematiku zpět na i-DN, zde myslím čtenáře otravujeme.Vladimir Hulecnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-46139098552574950852012-12-11T14:42:17.773+01:002012-12-11T14:42:17.773+01:00Čtu si zdejší diskusi a místy nevycházím z údivu. ...Čtu si zdejší diskusi a místy nevycházím z údivu. Nemám nejmenších chutí polemizovat s lidmi, jejichž duševní zdraví má svou diagnózu, o čemž je všeobecně známo. Kliku od toho flašinetu jsem záměrně odhodil daleko... Jen pro pořádek k některým argumentům výše napsaným: Slovácké divadlo pochopitelně řádnou smlouvou přiznalo autorské právo překladateli díla, které má na repertoáru. Je jím Pavel Dominik a v tomto smyslu nechť nepanuje jakákoliv, byť sebemnší, pochybnost. A jelikož dramaturg tohoto kusu, stejně jako celá řada odborníků v této zemi, řádně graduovaných v oboru teatrologie (či dramaturgie) sdílí tezi, že pro překladatelské dílo je zásadní, nikoliv ODKUD (z jakého jazyka a kulturního, literárního, společenského...kontextu), nýbrž KAM (dtto), nevidím - a spolu se mnou mnozí jiní - jediný důvod, proč bych měl na věci cokoliv měnit. Že pan ředitel - pod tlakem dopisu jisté renomované advokátní kanceláře, která argumentovala hrozbou předběžného soudního opatření a ještě pod tlakem faktu, že divadlo jedním škrtem pera jednoho báječného konzervativce ve vládě a za asistence jiných, ještě báječnějších konzervativců v parlemtu, zrušila 75% státní dotace na divadlo, čímž ohrozili existenci téměř 70 let trvající stálé oblastní scény, o čemž se radakce báječných a čtivých Divadelních novin nějak ani nestačila rozepsat, ve svém simplicistně svatém a bezpochyby báječně konzervativním přesvědčení o nejsvatějším poslání, za což jim náleží velký dík a uznání nejkonzervativnějšího divadelního listu, což je samozřejmě jediný správný názor na tomto světě a všichni ti levičáčtí ubožáci nechť zhynou jednou pro vždy - tedy, že pan ředitel rozhodl o změně titulu, bylo z jeho strany veskrze taktické rozhodnutí, jehož současně já sám osobně lituji. Ale Filip ve Slováckém divadle bude mít dávno derniéru za sebou, až tento spor skončí. Nechtěl ohrozit čerstvou inscenaci, ani samotné divadlo. Jiné pohnutky nebyly, skutečně nikdo nezbohatne, myslete si o tom co chcete. A dost. Definitivně v této věci končím.Vodicka Libornoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-197013636571324372012-12-11T03:45:20.445+01:002012-12-11T03:45:20.445+01:00Jistá rivalita až vzájemná nevražoivost různých mé...Jistá rivalita až vzájemná nevražoivost různých médií a lidí okolo nich je, bohužel, v našem teatrologickém polistopadovém světě spíše pravidlem než výjimkou. Nelze přece nevidět, jak nepřirozeně ostře se od sebe liší nejenom okruhy přispvěvatelů iDN a Nadivadla, ale též Divadelní revue, SaDu a DISKu.<br /> Jistě, jsou výjimky, ale obecně to platí. Píši to i sebekriticky, sám jsem v DSaDu publikoval pouze jedinkrát a do DISKu jsem nidy nic nenabídl. Do Nadivadla mě pak vtáhla až adresná polemika na mou hlavu.<br /> Nemůže snad být spor o tom, že to není situace zdravá. Je ovšem otázkou, jak jí změnit a kdo by to měl učinit. Jistě, každý můžeme začít sami u sebe. Na iDN i Nadivadle může každý kdykoli diskutovat, V. Hulec určitě nikomu nebude ani bránit ve zveřejňování původních textů. <br /> O Nadivadle si už tak jist nejsem, předpokládám, že tam jakási předběžná "cenzura" funguje, aby se zabránilo té "bezbřehosti", kvalitativní i tematické. <br />Dotazy: Odmítlo Nadivadlo za dobu své existence nějaký text z důvodu jeho nekvality? Odmítlo Nadivadlo za dobu své existence nějaký text z důvodu jeho tematické odlehlosti? Například: včera jsem napsal na iDN vzpomínkové heslo o Jánu Šmokovi, k novému roku chystám dva články o vzniku ČR. Zavěsilo by i Nadivadlo takovéto texty?Petr Pavlovskýnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-58017995108957452062012-12-11T01:59:20.310+01:002012-12-11T01:59:20.310+01:00Nevím,
jak a proč vzniklo Nadivadlo, ale je to - z...Nevím,<br />jak a proč vzniklo Nadivadlo, ale je to - z vnějšku nahlíženo - atraktivní podoba psaní a myšlení vyhraněné skupiny lidí (tedy ono "elitářství", jež - aspoň já - nahlížím velmi pozitivně) pro úzkou skupinu "zasvěcených". Takové už z principu DN ani i-DN být nemohou, neb vznikly, existují a jsou podporované ze strany MK proto, aby referovaly o celém - především profesionálním - divadelním dění u nás ("pro divadelníky a jejich diváky") a nahlížely je z různých úhlů pohledu, od oněch "nadivadelně" vyhraněných po konzervativní, analytické, historizující apod. Navíc nejsou jen kritickým médiem, ale též informativním, esejistickým, věnují se publicistice, aktuálním kauzám, pamětem apod. Mají tedy daleko širší záběr, než jaký Nadivadlo může obsáhnout (nebo jak se aspoň zatím profiluje). Nejde však o "bezbřehost", máte-li na mysli amorfnost. Divadlo je součástí celé společnosti - její historie i současnosti, divadlo je součástí živé kultury, a tak se je v DN i na i-DN, jež jsou nedílnou součástí DN, snažíme reflektovat a do ní zařazovat.<br />Že se odštěpí nějaká vyhraněná skupina lidí, je logické a ozdravující. Nadivadlo je toho důkazem. Doufám, že se v budoucnu s DN i i-DN (opět) "protne". Česká republika je malý rybník na absolutní nevraživosti.Vladimir Hulecnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-38871668888968850802012-12-11T01:00:49.659+01:002012-12-11T01:00:49.659+01:00."...šefredaktor média dal jasně najevo, že n...."...šefredaktor média dal jasně najevo, že nestojí o názory nejen mé, ale i o názory v š e c h , kteří si o práci jeho média myslí něco kritického". Já se k těm "všem" nazařazuji. Trenskynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-57828855030323614782012-12-10T23:25:01.822+01:002012-12-10T23:25:01.822+01:00Autorem předchozího komentáře nebyl BURANTEATR, al...Autorem předchozího komentáře nebyl BURANTEATR, ale pouze má maličkost.Jan Šotkovskýhttp://www.facebook.com/jan.sotkovskynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-33438154479712405042012-12-10T23:19:03.660+01:002012-12-10T23:19:03.660+01:00Tak teď nevím, pane Trenský, jestli jsme si rozumě...Tak teď nevím, pane Trenský, jestli jsme si rozuměli a v čem jsou ty opačné závěry...Buranteatrnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-7652430734113234092012-12-10T19:31:31.333+01:002012-12-10T19:31:31.333+01:00Má vlastní zkušenost, potvrzená kausou Ian Herbert...Má vlastní zkušenost, potvrzená kausou Ian Herbert, o níž určitě víte, vede k opačným závěrům. Jistá bezbřehost existuje, způsobená nadměrným počtem příspěvků. Trenskynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-12035347723927773822012-12-10T18:31:10.807+01:002012-12-10T18:31:10.807+01:00Kristepane, ale tady vůbec nejde o uraženost. Ale ...Kristepane, ale tady vůbec nejde o uraženost. Ale o to, že šéfredaktor média dal jasně najevo, že nestojí o názory nejen mé, ale i o názory všech, kteří si o práci jeho média myslí něco kritického. A že můžeme být rádi, že tam vůbec můžeme diskutovat. Inu, nepotřebuju za to být vděčný. Tím neříkám, že s DN a iDN za žádných okolností nikdy nic, jen jaksi necítím potřebu tam autorsky či diskusně pobývat, chápete?<br />Jinak si vašeho smiřovacího úsilí (bez ironie) vážím. Ale je-li protikladem elitářství (jako podle mě v současné době na iDN) bezbřehost, tak raději to elitářství.<br />"V současnosti jsou ale i-DN rozhodně jiné než za Mikulky." No právě.Jan Šotkovskýhttp://www.facebook.com/jan.sotkovskynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-3723054755927737562012-12-10T17:52:04.554+01:002012-12-10T17:52:04.554+01:00I já, pane kolego, patřím mezi "nevšechny&quo...I já, pane kolego, patřím mezi "nevšechny". O existenci iDN jsem se dozvěděl cca před rokem, a pouze z absence některých mladších kolegů, z valné části mých bývalých studentů, jsem vytušil, že jsou tu zřejmě jisté "historické resentimenty". <br />Navíc to nebylo důsledné, např. V. Varyš občas na iDN píše, M. Švejda také, V. Mikulka zase ne, R. Leška ano, J. Škorpil ... nejsem si jist. Nevím, neorientuji se v tom.<br />Pikantní je, že DN vlastně nedělají teatrologové, pokud vím, v redakci není ani jeden absolovent strandardní divadelní vědy na některé z našich univerzit (čímž se nechci redakce nijak dotknout, moje spolupráce s ní je zcela uspokojivá).Petr Pavlovskýnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-5595671748879614372012-12-10T17:28:04.402+01:002012-12-10T17:28:04.402+01:00Dobře, že vzniklo. Ale jinak sdělení nerozumím. Tř...Dobře, že vzniklo. Ale jinak sdělení nerozumím. Třeba rozvést i pro ty "nevšechny."Trenskynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-18665040472005606332012-12-10T17:01:25.598+01:002012-12-10T17:01:25.598+01:00tak já myslím, že všichni vědí, že kdyby DN a iDN ...tak já myslím, že všichni vědí, že kdyby DN a iDN fungovaly normálně, nikdy žádné Nadivadlo vzniknout nemuselo.Vojtěch Varyšnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-70519517998604177782012-12-10T14:04:33.408+01:002012-12-10T14:04:33.408+01:00Mail,
který zmiňujete, je starý odhadem 2 roky. Bu...Mail,<br />který zmiňujete, je starý odhadem 2 roky. Budete-li se takto držet všech pří a sporů do kterých se v životě dostanete, za chvíli nebudete psát nikam a mluvit s nikým. Nebuďte pane Šotkovský uražená panenka, jistě i Vy jste v oné - velmi nešťastné diskusi - kolem DN nepsal o nich zrovna pochvalné texty.<br />Jinak - samozřejmě - výběr média, kam budete psát, je Vaše volba. V současnosti jsou ale i-DN rozhodně jiné než za Mikulky, neelitářské (narozdíl od tohoto webu) a maximálně otevřené všem směrům divadelního myšlení a postojů: médiem pro divadelníky a jejich diváky.Vladimir Hulecnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-31397664031199073172012-12-10T08:36:22.077+01:002012-12-10T08:36:22.077+01:00Pardon, myslel jsem šéfredaktora DN, nikoli iDN.
&...Pardon, myslel jsem šéfredaktora DN, nikoli iDN.<br />"Do obsahu a tvorby Divadelních novin vám nic není. A pokud je shledáváte tak nicotné, nemusíte je přece číst a můžete si založit periodikum, které bude mnohem kvalitnější, a právě proto získá ministerský grant na náš úkor. Elementary, my Dear Watson. A nemusíte přece vstupovat ani na náš web, jak po Mikulkově rezignaci vyhrožoval Šotek, pardon, přepsal jsem se, pan Šotkovský. Žel nedodržel své předsevzetí. Příznačné – kde jinde byste svobodně uveřejňovali své kritické názory a postřehy, že? Nikde jinde o ně nestojí.<br />Jan Kolář"Kontext zde http://www.divadelni-noviny.cz/hezky-se-ucil-hezky-se-klanel-2Jan Šotkovskýhttp://www.facebook.com/jan.sotkovskynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-42689754630831172862012-12-10T00:29:09.671+01:002012-12-10T00:29:09.671+01:00Já také. A v iDN se vytvořila atmosféra sebeovlád...Já také. A v iDN se vytvořila atmosféra sebeovládání, čehož si hluboce vážím. Osobní osočování je dost vzácné.Trenskynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-52378147015933917222012-12-09T23:59:03.578+01:002012-12-09T23:59:03.578+01:00Pane Šotkovský,
nevím, který šéfredaktor i-DN a kd...Pane Šotkovský,<br />nevím, který šéfredaktor i-DN a kdy Vás vyzval k "neúčasti" na jejich webových diskusích, ale já to - jako jejich současný editor (ergo šéfredaktor) - nebyl. Nejspíš to byl jejich bývalý editor/šéfredaktor, současný hlavní autor tohoto média Vladimír Mikulka. Už ale na i-DN nepublikuje, a tak tedy vězte, že i-DN jsou otevřené všem o divadlo se zabývajícím osobnostem, tedy i Vám. Budu rád, budete-li se na i-DN k tématům tam publikovaným vyjadřovat. Zvlášť k těm, která tam "živě" otevíráme (např. Wilde, ale třeba i třeba Stadec, ke kterému se zde nedostanete a mne i čtenáře i-DN i DN by Váš komentář a představy, se kterými do tohot prostoru přicházíte, velmi zajímal - nabízím Vám prostor na toto téma i v tištěných DN).<br />Vladimír HulecVladimir Hulecnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-14550622748708609072012-12-09T23:48:00.038+01:002012-12-09T23:48:00.038+01:00Je-li tomu tak, že vás šéfredaktor DN "vyzval...Je-li tomu tak, že vás šéfredaktor DN "vyzval k neúčasti v jejich webových diskusích", velice se Vám omlouvám, nezaregistroval jsem to, pravděpodobně jsem v té době ještě vůbec nevěděl, že nějaké iDN existují. V každém případě se na to Jana Koláře ve středu na shromáždění SČDK podrobně poptám. Správce iDN Vladimíra Hulce pak mám za "chodící toleranci".Petr Pavlovskýnoreply@blogger.com