tag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post2399238989632954980..comments2024-03-26T23:30:18.934+01:00Comments on NADIVADLO: Mikulka: Eyolfek (Divadlo v Dlouhé)Jakub Škorpilhttp://www.blogger.com/profile/05753107892033252841noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-11886416262529102332013-11-16T21:37:11.290+01:002013-11-16T21:37:11.290+01:00Zaskleno to bylo z toho důvodu, že kuchyňka, resp....Zaskleno to bylo z toho důvodu, že kuchyňka, resp. domov vlastně představoval onen "rezervoár" vody, ve kterém se Eyolfek utopil. Výtečná inscenace!Martin Švejdanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-14457349959431878352013-02-25T00:41:13.970+01:002013-02-25T00:41:13.970+01:00V Eyolfkovi to vlastně ani nějak moc nevadilo, skr...V Eyolfkovi to vlastně ani nějak moc nevadilo, skrz plexisklo bylo dobře vidět a celkem i slyšet, takže člověk za pár minut zapomněl, že tam nějaké plexisklo je. Herci sice museli mluvit o poznání hlasitěji než normálně - ale zvládli to naštěstí bez mikroportů (až na nešťastného chlapečka v roli Eyolfka). Spíš mi nebylo moc jasné, proč vlastně ona ironicky hyperrealistická kuchyňka i - s funkční pračkou - musela být zasklena. Skoro jsem v pokušení věřit, že hlavním důvodem byl závěrečný efekt, při kterém se změnou svícení proměnila dosud průhledná stěna na rudou, se světelnou kresbou, což dodalo snově pekelný ráz "indickému" tanci obou protagonistů. Přičemž nelze popřít, že výjev to byl opravdu působivý.Vladimír Mikulkahttp://www.facebook.com/vladimir.mikulkanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-9913559853866742922013-02-24T23:10:55.968+01:002013-02-24T23:10:55.968+01:00Ta kontejnerová estetika je mi z duše protivná. A ...Ta kontejnerová estetika je mi z duše protivná. A divadlo si tím samo podřezává větev, na níž sedí. Pavel Trenskýnoreply@blogger.com