tag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post6891235194789686912..comments2024-03-26T23:30:18.934+01:00Comments on NADIVADLO: Mikulka: Kabaret Kainar - Kainar (Divadlo v Dlouhé)Jakub Škorpilhttp://www.blogger.com/profile/05753107892033252841noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-25821052077071076562013-02-06T22:03:07.504+01:002013-02-06T22:03:07.504+01:00Děkujeme ze jméno, takhle je to zřejmé.
CV jistě ...Děkujeme ze jméno, takhle je to zřejmé.<br /><br />CV jistě potřeba není, ale to, že třeba někdo z Nadivadla může tušit, kdo se za tou kterou zkratkou skrývá, nestačí. Zdá se nám být vhodné, aby se autoři podepisovali - tak, aby kdokoli čte příspěvek věděl, že ho napsala Kateřina Jírová a ne jakási tajemná KAC.Pan domácínoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-20062579009325029552013-02-05T18:53:17.160+01:002013-02-05T18:53:17.160+01:00Jo, to jsem si přečetla až potom. Prosím, jestli t...Jo, to jsem si přečetla až potom. Prosím, jestli to jde, já tomu fakt nerozumím, opravte jméno kac na Kateřna Jírová. Doufám, že teď už CV přikládat nemusím.Kateřina Jírovánoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-81748915684012038352013-02-05T17:27:57.769+01:002013-02-05T17:27:57.769+01:00Prosím slečnu (nebo paní) KAC, aby se odtajnila. J...Prosím slečnu (nebo paní) KAC, aby se odtajnila. Jsme rádi, když diskutujet, ale anonymní příspěvky vítané nejsou a budeme je mazat.pan domácínoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5044199136930901210.post-85009040277349597752013-02-03T23:14:21.453+01:002013-02-03T23:14:21.453+01:00Kabarety v Divadle v Dlouhé jsou vždy kultovní zál...Kabarety v Divadle v Dlouhé jsou vždy kultovní záležitostí. To jsou opravdu jednoduché počty. Vzhledem k vysokým ratingům na internetových portálech, případně nominacích v anketách a cenách, které inscenace získala, si myslím, že inscenaci Kabaret Kainar Kainar nijak neuškodí, když si zašťourám. Předesílám, že většinu jazzových písní jsem si kdysi dávno pouštěla (z kotoučového magnetofonu), aniž bych tušila, že je to Kainar, a zněly o poznání jinak. Tak nějak profesionálněji. Spojení Kainarovy poezie, která sama o sobě je velmi nesourodá, s textem hry Ubu se vrací, je velmi neústrojná. Měla jsem co dělat, aby se mi dařilo přepínat mezi jednotlivými složkami. Přidáme-li k tomu hudbu, která ve většině případů v představení, které jsem viděla, tahala za uši, má panika byla dovršena a cítila jsem touhu prchnout. To však nešlo, seděla jsem v první řadě uprostřed, a většina souboru mě z jeviště fixírovala. U Divadla v Dlouhé se dá důvodně předpokládat, že technické nedostatky s dalšími reprízami vymizeli. Že technik už se naučil zvučit složité písně, a že účinkující už se v jazzových písních nemotají jak sochor v pytli. kacnoreply@blogger.com