Potkají se po představení empatický a neempatický divadelní kritik.
EK: Tak cos tomu říkal?
NEK: Sračka.
EK: No jo, ale už ten text. Ta odvaha, pustit se do něčeho takovýho aktuálního...
NEK: Sračka.
EK: A ten režijní koncept. Četl jsi program, jak to tam -
NEK: Sračka.
EK: A když vezmeš v potaz ty jeho předchozí skvělý věci -
NEK: Sračka.
EK: A scéna. Ta konstrukce. Kolik jim to muselo dát práce, než to postavili...
NEK: Sračka.
EK: A herci! Co všechno jsou ochotný pro něj udělat. Otevřít se tomu. Jít do toho naplno.
NEK: Sračka.
EK: Půl roku na tom prej pracovali.
NEK: Sračka.
EK: A bez jakýkoli finanční podpory.
NEK: Sračka.
EK: A diváci! Jak se skvěle bavili. Takovej potlesk už jsem dlouho -
NEK: Sračka.
EK: Bylo vidět, že to dělali fakt s láskou. Fakt.
NEK: Byla to sračka.
EK: Jsi cynik.
NEK: A ty nejsi kritik.
EK: Tak cos tomu říkal?
NEK: Sračka.
EK: No jo, ale už ten text. Ta odvaha, pustit se do něčeho takovýho aktuálního...
NEK: Sračka.
EK: A ten režijní koncept. Četl jsi program, jak to tam -
NEK: Sračka.
EK: A když vezmeš v potaz ty jeho předchozí skvělý věci -
NEK: Sračka.
EK: A scéna. Ta konstrukce. Kolik jim to muselo dát práce, než to postavili...
NEK: Sračka.
EK: A herci! Co všechno jsou ochotný pro něj udělat. Otevřít se tomu. Jít do toho naplno.
NEK: Sračka.
EK: Půl roku na tom prej pracovali.
NEK: Sračka.
EK: A bez jakýkoli finanční podpory.
NEK: Sračka.
EK: A diváci! Jak se skvěle bavili. Takovej potlesk už jsem dlouho -
NEK: Sračka.
EK: Bylo vidět, že to dělali fakt s láskou. Fakt.
NEK: Byla to sračka.
EK: Jsi cynik.
NEK: A ty nejsi kritik.
Člověk,
OdpovědětVymazatkterý opakuje jediné slovo - ať kladné nebo záporné - které odmítá zdůvodnit, není kritik, ale vůl. Kritika není (jen) hodnocení, ale především uvažování nad daným dílem.
:-)
No jo, občas ale není slov...
OdpovědětVymazatNo, nechtěl bych se mýlit, ale skoro bych si tipnul, že Martin zde použil tzv. nadsázku.
OdpovědětVymazatPotkají se empatický a neempatický divadelník…:-)
OdpovědětVymazatED – Tak co jsi říkal na tu jeho recenzi?
NED – Debil.
ED – Hele, ale je to zázrak, že to do toho deníku vůbec protlačil. Je divadlo většinou nezajímá.
NED – Debil.
ED – A taky dostal strašně málo prostoru, nemohl se moc rozepsat.
NED – Debil.
ED – Víš co a přečetl si i tu hru.
NED – Debil.
ED – Myslím, že se snažil pochopit i kontext, v jakém divadle a pro jaké publikum to vlastně vzniklo.
NED – Debil.
ED – A je vůbec zázrak, že se na to přišel podívat, ty nepatříš mezi jeho oblíbené režiséry. Víš, kolik toho má?
NED – Debil.
ED – A víš jak málo je za to peněz? Vždyť to dělá prakticky zadarmo.
NED – Debil.
ED – Jsi do sebe zahleděný egoista!
NED – A ty jsi magor.
To se mi líbí, Martino. Teda aspoň myslím :-)
OdpovědětVymazatTohle je samozřejmě úplně v pořádku, ovšem s jednou drobnou výhradou: mělo by tam být "debilita" nikoli "debil". Jinými slovy: zůstat spíš u hodnocení intelektuálního výkonu, nikoli osoby jako takové :)
OdpovědětVymazatmě taky.
OdpovědětVymazat