Adam Svozil jde na hru jinak. Přestrukturovává ji, rozhazuje text mezi tři herečky, které reprezentují tři fáze životního vývoje této ženy: mladý radikalismus (Lucia Čižinská), kariérismus středního věku (Petra Nesvačilová) a zmoudřelý, sarkastický nadhled odcházejícího života (Natália Drabiščáková). Ženy konfrontují své názory, původně postdramatický text se v rukou Adama Svozila (a dramaturga Davida Košťáka) mění vlastně na tradiční útvar, jehož těžiště představují dramatické výstupy, kroužící kolem určitého tématu. Jde bezesporu o divácky vstřícný krok, který ovšem způsobuje, že onen určující spodní proud ze hry prakticky mizí, respektive téma uplývajícího času se do hry sem tam dostává jiným způsobem, nikoliv ale v takové intenzitě jako v předloze. A vzhledem k tomu, že určujícím režijním přístupem je ironie, ironické shození prakticky všeho, tenduje inscenace spíš jen k takové neškodné zábavné podívané.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Jsme rádi, když diskutujete, ale prosíme, podepisujte se celým jménem.
Anonymní i nedostatečně podepsané příspěvky budou vymazány.
Vulgarity, urážky a off-topic komentáře se zapovídají.
Děkjueme