Michal Balcar, v černých džínách a černé bundičce s kapucí, jej hraje jako frajírka s morrisonovsky ležérní chůzí a pohyby. Jeho výkon je však příliš "artistní", schází mu něco, co by nás přesvědčilo, že se herce postava něčím dotýká, že v něm nějak „žije“. Chybí mu nějaký spár, který by se v divákovi nějak zasekával a vtahoval nás do jejího vyprávění.
Tento problém se promítá i do tvaru inscenace. Herec monolog občas zbytečně „rozehrává“ (převtěluje se např. do jiných postav), čímž ovšem celistvost a účinnost figury zřetelně umenšuje. Monolog vede vlastně od jednoho příběhu k druhému, jako sérii samostatných čísel - a monologu tak schází jednotný tah. Samotný závěr, kdy se pozornost soustředí pouze na hercův hlas, který vyjadřuje touhu postavy vše, co ji obklopuje, zničit (aby se pak hrdina za "rozednění" jako Ahasver vydal dál), sice vychází lépe, celkový dojem z inscenace už to však nenapraví.
Recenze vyšla 3. 3 v Lidových novinách
Žádné komentáře:
Okomentovat
Jsme rádi, když diskutujete, ale prosíme, podepisujte se celým jménem.
Anonymní i nedostatečně podepsané příspěvky budou vymazány.
Vulgarity, urážky a off-topic komentáře se zapovídají.
Děkjueme