V reklamní branži se údajně říká, že atomovou bombou každé pořádné billboardové války je nahá žena. O tom, to co se na tohle téma říká v divadlech, jsem sice nic neslyšel, cosi mi však napovídá, že v tom nebude velký rozdíl. Pokud něco takhle spolehlivě zabírá, jen blázen by nechal červené tlačítko zahálet. Komu se to nelíbí, ať jde k poště, což se v podobných situacích údajné říkává vzpouzejícím se divadelnicím.



Ještě o stupínek dál jde letošní přehlídka Ostrava v Praze. Ta láká dokonce na celou skupinku svlečených hereček, sestavených do malebného obrazce, který může někomu připomenout lebku, jinému kristovskou blasfemii a opravdu kovaným chlívákům vagínu. Jen tak dál. Uvidíme, jestli to i tentokrát skončí jako obyčejná klamavá reklama nebo se ostravská divadla pochlapí více, než jejich opatrně mazaná konkurence.
P. S.
Schválně, vybavíte si, kterou inscenací se do obecného podvědomí poprvé prosadil Dušan Pařízek? A pokud vybavíte, opravdu jste ty Prezidentky viděli, nebo si spíš vzpomenete na plakát se třemi svlečenými dívkami s pěstmi na prsou? Holt na té atomovce asi něco bude. No nic, to už je dávno…
Žádné komentáře :
Okomentovat
Jsme rádi, když diskutujete, ale prosíme, podepisujte se celým jménem.
Anonymní i nedostatečně podepsané příspěvky budou vymazány.
Vulgarity, urážky a off-topic komentáře se zapovídají.
Děkjueme