pondělí 23. listopadu 2015

Mikulka: Zámek (Schauspiel Frankfurt - PDFNJ 2015)

Dlouho jsem čekal, zdali se představení dopracuje k nějakému jinému sdělení, než k úplně nejbanálněji podanému kafkovsky-digestovému boji zeměměřiče s neproniknutelnou byrokracií.
Dlouho jsem čekal, zda se objeví nějaký důvod, proč všechny postavy vypadají jako přerostlé děti.
Dlouho jsem čekal, jestli herci dokážou vytřeštěně zírající hlavové masky využít k čemusi „magickému". 
A až do konce jsem čekal, jestli to třeba nezačne být aspoň trochu vtipné, když už to tedy slibují v anotaci.



Ani v jednom případě jsem se nedočkal.
Hlavní předností frankfurtské adaptace slavného Kafkova románu bylo to, že představení netrvalo moc dlouho.

recenze vyšla v Divadelních novinách 21/2015 (k přečtení zde)
více informací zde

foto Karolin Back

Žádné komentáře :

Okomentovat

Jsme rádi, když diskutujete, ale prosíme, podepisujte se celým jménem.
Anonymní i nedostatečně podepsané příspěvky budou vymazány.
Vulgarity, urážky a off-topic komentáře se zapovídají.
Děkjueme