úterý 25. října 2022

Švejda: K počátkům Nadivadla (vzpomínka)

Kořeny Nadivadla tkví v 15. řádcích, rubrice internetových Divadelních novin, kterou na můj popud (vycházející z potřeby zkusit psát pro iDN v pro mě lákavém žánru glosy) zřídil v roce 2010 Vladimír Mikulka, tehdy ještě redaktor Divadelních novin. Napsal jsem těch glos tehdy tuším kolem deseti.
Má spolupráce s iDN skončila poté, co dal Vladimír v únoru 2011 z Divadelních novin výpověď a já k němu cítil loajalitu (iDN po něm převzal Vladimír Hulec). Touha psát na internet glosy se mě však nadále velmi držela. Virtuální prostor byl tehdy v tomto směru ještě velmi prázdný.
Trvalo nicméně ještě rok a půl, než jsme se jednou v říjnu 2012 s Vladimírem a Jakubem Škorpilem sešli po jedné zkoušce Puchmajera v jedné kavárně a já na ní opět zabrousil na dotyčné téma: jakým způsobem pro nás realizovat nějakou platformu pro psaní glos. Druhý den už to šlo díky technicky obratným Jakubovi a Vladimírovi ráz naráz - a blog Nadivadlo byl na světě!
Tak ať se mu nadále, v jakékoli podobě, daří. 

Žádné komentáře :

Okomentovat

Jsme rádi, když diskutujete, ale prosíme, podepisujte se celým jménem.
Anonymní i nedostatečně podepsané příspěvky budou vymazány.
Vulgarity, urážky a off-topic komentáře se zapovídají.
Děkjueme