Tohle je velké zklamání, třeba říct rovnou. Za zaumným názvem se ponejvíce skrývá přehrání Genetových Služek, doplněné (pokud si dobře vybavuji dávnou četbu) pasážemi z Balkónů.
Trojici figur v ženském ústrojení hrají "skandálně" mužští herci, režisér Miloslav König napíná inscenační dění (po vzoru Jana Nebeského) mezi sakrální a profánní, mezi vznešené (prezentované různými rituály či reprodukovanou vážnou hudbou) a přízemní, jež vznešené opakovaně ponižuje, "strhává". König ve svém přístupu dominantně čerpá z Genetovy "hry na", předváděné permanentně zcizuje, jde o do úmoru točící se kolotoč póz a shazujících vtípků - za nímž ovšem není vůbec nic. Žádný výklad Geneta. Jaké má to dění na scéně vůbec smysl? Co jím chce König říct? Proč si vybral k inscenování právě tohoto autora? Chce ho třeba nějak vztáhnout k současnosti?... Nic.
Premiéra 27. listopadu 2021. Více informací o inscenaci zde.
Premiéra 27. listopadu 2021. Více informací o inscenaci zde.
Žádné komentáře :
Okomentovat
Jsme rádi, když diskutujete, ale prosíme, podepisujte se celým jménem.
Anonymní i nedostatečně podepsané příspěvky budou vymazány.
Vulgarity, urážky a off-topic komentáře se zapovídají.
Děkjueme