Režisér, který nemá styl
Program je jedna věc a inscenace věc jiná. Ale stejně je s podivem, že se na jedné z prvních stránek tradičně velmi slušně vypraveného činoheráckého programu ocitne Ortonův text o potřebě stylu (a o tom, že on sám ho má v sobě), když je dotyčná inscenace tak dokonale, téměř demonstrativně nestylová. Režisér Čičvák bez rozeznatelných známek nějakého systému míchá pojetí a nápady tak dlouho, až mu z toho vyjde slepenec po všech stránkách nevyrovnaných scén a celé se se mu to rozpadne pod rukama. Klíčovou dírkou přeskakuje od komedie s vážnou tváří k přepjaté řachandě vz. „italský film“, zaznamenat lze pokusy o téměř klasickou situační frašku s legračními převleky, legračními grimasami a ještě legračnějším cupitáním, stejně jako parodii hororu, aktuální satirické narážky, absurdní zdrogovanou scénu se zpěvy a tak dále. Objeví se přitom pár hezkých nápadů i vtipů, ale bohužel ještě mnohem víc gagů, vymyšlených tak klopotně, že na vtipnost už jaksi nezbývá prostor.