Inscenace Miroslava Hanuše plyne / odtéká jako lehké šumivé víno. Režisér, zběhlý v žánru hudebně – pohybového divadla, „činoherního muzikálu“, si počíná suverénně a vkusně. Jištěn hudbou a hudebním nastudováním Milana Potočka, tedy jednoho z opěrných sloupů jeho domovského Divadla v Dlouhé, nabízí pásmo, „montáž atrakcí“, ve kterém má hlavní slovo vděčné prostředí tanečního sálu, především tedy jeho taneční lekce. Jistě, některé hrany by se daly dobrousit (či obrousit) - např. přepjatě dramatizované exponování tématu, pěvecká kondice účinkujících, herecká prkennost Henrietty Hornáčkové (majitelka tančírny), komediální hlasová razance Jiřího Klema (otec hlavního hrdiny) -, ale to jsou myslím jen malé pihy na kráse téhle zábavné a na typického diváka MDP emocionálně přesně zacílené podívané.
(P.S.: Jako předloha inscenátorům posloužila próza Roberta Fulghuma)
Recenze vyšla v Lidových novinách 24. června
Žádné komentáře :
Okomentovat
Jsme rádi, když diskutujete, ale prosíme, podepisujte se celým jménem.
Anonymní i nedostatečně podepsané příspěvky budou vymazány.
Vulgarity, urážky a off-topic komentáře se zapovídají.
Děkjueme